Suport Clienti L-V 08-16:00
0753779907

LIVRARE & RETURNARE

Livrarea comenzilor se va face astfel :


1. Livram oriunde in Romania fara taxa de km suplimentari prin firma de curierat FANcourier sau GLS , livrarea se face de regula in 24-48 de ore din momentul predarii coletului la curier . Pot interveni unele intarzieri datorita perioadeI aglomerate a firmelor de curierat in perioada Sarbatorilor sau a perioadei de Black Friday , sau datorita conditiilor meteo extreme ( inzapeziri , inundatii ) etc.

Costul transportului este de 12.99 Ron pentru ambele metode de livrare .



Comenzile plasate pana in orele 14:00 pe site sau telefonic , vor fi predate curierului in aceiasi zi lucratoare . Iar dupa aceasta ora coletele vor fi expediate in ziua urmatoare lucratoare. Comenzile efectuate Vineri dupa ora 14:00 se expediaza Luni. 
Produsele se aflla ambalate corespunzator, sigilate si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. 

Comenzile de peste 80 Ron beneficiaza de Transport Gratuit

Returnarea 


Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si trebuie efectuata direct la curier. Ca serviciu de transport consumatorul poate alege orice firma de curierat, Daca clientul doreste, poate utiliza serviciul nostru de livrare, situatie in care se va opri suma de 12.99 Lei din valoarea produsului returnat, conform contractului nostru cu firma de curierat.
ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 14 zile calendaristice de la notificarea in scris ca renunta la cumpararea produsului, doar daca produsele au fost returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre consumator. Notificarea in scris se face prin intermediul formularului de retur, disponibil in sectiunea de "Retururi/Garantii" din contul utilizat la cumpararea produsului.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. Daca clientul nu este de acoard cu aceasta taxa i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra doar in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport.
In cazul ridicarii unui colet deteriorat la transport, implicit a produselor continute in acesta, clientul trebuie:
- sa incheie proces verbal cu agentul curier in care sa fie specificat deterioarea produselor
In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
Comenzile pot fi ridicate de la sediul firmei noastre doar in cazul in care sunteti persoana juridica cu activitate in urmatoarele domenii: Service Telefoane Mobile si/sau IT, Comercializare Accesorii si Componente Telefoane Mobile si/sau IT. 

In cazul ridicarii unui colet deteriorat, implicit a produselor continute in acesta, fara a incheia proces verbal cu agentul curier, nu se va oferii garantie produselor.